02 03 Fashion and Beauty Wizz: Hello MAKE UP world! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Hello MAKE UP world!

34
Nikako da stignem da se pohvalim svojom novom vestinom. Kao sto moji citaoci znaju obozavam modni dizajn, modnu illustraciju, slikanje i graficki dizajn. Ovoga puta sam resila da odem malo dalje i okusam se u jos jednoj oblasti, a to je profesionalno sminkanje.Okusala sam se par puta kao amater u scenskoj sminci, ali samo talenat nikad nije dovoljan za pocetak, potrebno mi je i znanje i mnogo mnogo prakse. Ideja nije bila samo moja. Moja ljubav se takodje slozila sa time da bih trebala u skolicu za to. Izbor je pao na edukativni centar  Castle of skill. Skola sminkanja Castle of skill nalazi se u trznom centru na Obilicevom vencu, dobitnici su nagrade za najbolji Make up na ovogodisnjem 36. Fashion week-u. Njihov sjajan tim je takodje bio zaduzen za Make up na modnoj manifestaciji Bafe.
Photo credit FB stranica Castle of skill

Photo credit FB stranica Castle of skill
Photo credit FB stranica Castle of skill
Photo credit FB stranica Castle of skill
Photo credit FB stranica Castle of skill
Photo credit FB stranica Castle of skill

Photo credit FB stranica Castle of skill

Castle of Skill Vam pruza mogucnost da se uz tim strucnih edukatora profesionalno usavršite u razlicitim oblastima i pretvorite svoju strast u posao .
U profesionalno sredjenoj sminkernici, docekace vas profesionalni sminkeri sa iskustvom sa televizije, Fashion Week-a , snimanja spotova , naslovnica poznatih casopisa .
Pruzice Vam znanje iz vise oblasti sminkanja sa novitetima i najsavremenijim tehnikama i stilovima sminkanja  mentora Make –Up Artist-e Danke Topalovic iz Ciriha. Pored jednodnevnih obuka , možete se usavrsavati I u posebnim tehnikama sminkanja , zavrsiti osnovni kurs ili pohađati njihovu skolu sminkanja.
Svim polaznicima Skole sminkanja omogucena je praksa na modnim revijama i raznim projektima velikih modnih i kulturnih desavanja.
Po uspesnom završetku kurseva svi polaznici dobijaju CofS-ov sertifikat, mogucnost povlascene kupovine proizvoda njihovih saradnika i kompletnu profesionalnu podrsku u daljem obrazovanju i radu.
Osim skole sminkanja I kursa sminkanja u njihovoj ponudi možete naći i kurs nadogradnje noktiju, nail art-a, obuka pletenja pletenica, kurs 3d maya programa i razne druge kurseve. O svemu ostalom sto vas zanima mozete ih kontaktirati na : 061-2792-566 I 064-2083-556 ili preko njihove FB stranice ili FB profila.
Ono sto je jako vazno jeste da sam dobila odlicnu osnovu za dalje napredovanje u ovoj oblasti i ovo iskustvo me je podstaklo da iz dana u dan sve vise vezbam, istrazujem i napredujem. Sve novotarije o mom radu i progresu mozete pratiti na mom novom blogu OVDE  koji ce biti posvecen sminci i mom radu, ali i novim make up trendovima ili na mojoj FB stranici. Uskoro pokrecem nagradnu igru, koja ce biti objavljena na mom drugom blogu i u kojoj ce tri devojke sa podrucja Beograda dobiti besplatan novogodisnji look :).
Ali vise o tome cete uskoro moci da procitate na mom drugom blogu.
Dosta price pusticu vas da odgledate ostatak price kroz fotografije koje sam odabrala da bih vam priblizila iskustvo iz skole i neke moje prve radove. Drago mi je da sam bila deo jedne sjajne ekipe, kako timu instruktora, tako i polaznica, pa im ovom prilikom svima sajem veliki poljubac!
Love Fashionholic




Labels: , , , ,

35 36 37 38