02 03 Fashion and Beauty Wizz: Bershka wishlist + New in 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Bershka wishlist + New in

34
BSK lace-up wedges,1299rsd
Svima je poznato da su svuda aktuelna snizenja, bila sam prosle nedelje u Delta City-ju i prvi put posetila H&M. Da je veliki asortiman jeste, ali u poredjenju sa njihovom radnjom u Zagrebu, nisam odusevljena. Nekako mi ne idu cene sa ovim nasim standardom. Obisla New Yorker, Terranovu, i ko ima fotoosetljive oci ne preporucujem ulazak u iste :) Preplavljeni neon bojama. Shvatam ja da je neon hit proslog i ovog leta, kao i cuvene Celine majice, ali ne treba preterivati. Zato sam se odusevila asortimanom Bershke! Neon boje nisu nesto zastupljenje, divne tkanine i jos divnije cene. Vracam se ponovo dok su snizenja to je sigurno. Tamo sam kupila ove divne platformice, imali su ih u mom broju, a moracu do Usca po jos neke stvarcice koje sam pronasla na njihovom sajtu, a nemaju ih na stanju u Delti. Zato sam resila da podelim samo delic svoje liste zelja, jer mi je dugacak spisak stvari koje cu kupiti tamo. :)
There was an amazing sale in Bershka last month, I bought this cute lace up wedges, but my wishlist is so long so I will go back ;)

Chain detail hat,399rsd

Lace scarf,199 rsd

Bershka flocked lace top,399rsd


Bershka waist cut dress,799rsd

BSK imitation leather jacket,999rsd

 

Labels: , , , , , , , , , , , ,

35 36 37 38