02 03 Fashion and Beauty Wizz: Secate li se Sare Kej? /Do you remember Sarah Kay? 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Secate li se Sare Kej? /Do you remember Sarah Kay?

34
Imala sam divno detinjstvo. Jedna od stvari koje me cesto vrate u taj bezbrizni deo zivota jesu ovi divni romanticni likovi iz albuma i spomenara gospodjice Sare Kej. Vremena su se znatno promenila u odnosu moj period detinjstva. Na pitanje koje i  samoj sebi cesto postavljam Kako sam zavolela modu? odgovor mogu dati samo putem ilustracija. Ovih divnih romanticnih ilustracija oko cijih smo se slicica 'borili', kladili i svadjali sa drugaricama. Bile su to teske muke. :) Secate li se Sare Kej?
My childhood was wonderful. One of many things that remindes me on that part of life is Sara Kay album. Miss Sarah Kay is main reason that I started to love fashion. Do you remember Sarah Kay?
Love,
Fashionholic

Labels: , , , , , ,

35 36 37 38