02 03 Fashion and Beauty Wizz: Nedelja za pamcenje/Sunday to remember 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Nedelja za pamcenje/Sunday to remember

34
Verujete li u virtuelna prijateljstva i ljubavi? Ja verujem.
Jedno sasvim spontano prijateljstvo otpocelo je virtuelno, a napokon se i obistinilo nasim okupljanjem. Zahvaljujuci ljubavi koju gajimo prema modi sasvim spontano smo se pronasle preko nasih blogova, najvece socijane mreze i virtuelno druzenje nastavile na  Modnom forumu, koji je mestasce za nas ljubitelje mode i modnih blogova. Tema za razgovor izmedju fantasticne petorke (Glasic, Fab, Emi , Gruvii i Cyber) kako mi sebe u sali nazivamo je uvek bezbroj.Pocevsi  od mode i trendova, preko rasprodaja, modnih revija i blogova do licnih stvari...Dugo smo planirale nedelju 10.mart. Nas prvi susret u Beogradu. Nazalost Emi i Gruvi su bile sprecene da dodju, ali nadam se da cemo se naredni put okupiti u punom sastavu.
Dosao je i taj trenutak. Nisam spavala celu noc,sto od uzbudjenja, sto od mog funkcionisanja po drugoj vremenskoj zoni :) sto cete moci da vidite na fotografijama, doduse malo je i ova zima imala uticaj na moj izgled, ali dobro sad je prolece na pragu, malo aktivnosti i dijetice i bice sve ok. Hiljadu misli mi je proslo kroz glavu te noci, jer je Fab tek stigla iz daleke nam Kanade, a Glasic tek treba da stigne iz Nisa.Pa onda pitanja hocemo li biti onako opustene kao i preko interneta ili ce ipak postojati doza uzdrzanosti i stidljivosti. Hvala Bogu te misli su mi se rasprsile u hiljadu komadica kad sam ugledala visoku crvenokosu divnih kovrdza kako mi  se krupnim koracima i sirokim osmehom ubrzano priblizava. Ne, nismo pruzile ruku jedna drugoj, vec smo se zagrlile kao da se znamo citav zivot. Krenule smo Balkanskom do mestasca IQ koje sam nasumicno odabrala zbog  prijatnog ambijenta i opustene atmosfere pogodne za popodnevno caskanje. Mom odusevljenju nije bilo kraja! Glasic je mnogo vise od onog sto sam ocekivala i sto sam mogla da shvatim kroz pisanu formu na netu, elokventna, nasmejana, pozitivna  osobasa sjajnim smislom za humor. Fab me je jos vise iznenadila. O njoj sam stekla utisak da je vrlo pozitivna, duhovita, ali pomalo stidljiva osoba koja ce biti malo uzdrzana u konverzaciji. Desilo se upravo suprotno, od  trenutka kad je sela za sto nismo mogle da prestanemo sa pricom i smehom. Ime njenog bloga je zapravo realno opisuje.Menjale su se lokacije i vreme , ali nista nas od toga nije sprecilo da budemo super raspolozene i da se ludo zabavimo i  medusobno fotografisemo. Jos uvek sam pod utiscima! Obozavam vas devojke!
Love, Fashionholic



 

 

 

 









Do you believe in virtual friendships? I do.
Passion for fashion connected three fashion bloggers from three different places.Fab arrived from Canada, . Jelena from Nis.We waited so long to finally meet in Belgrade.So we finally did at  Sunday , March 10th. at cafe bar IQ. It was amazing afternoon! Bad weather couldn't stop us from having fun! I am thrilled with these two wonderful girls! They are amazing persons and we have to meet again! Love you girls!

Labels: , , , , , , , ,

35 36 37 38