02 03 Fashion and Beauty Wizz: Darko Kostic Couture Spring summer 2013 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Darko Kostic Couture Spring summer 2013

34


Sinoc je u Muzeju jugoslovenske kinoteke u Uzun Mirkovoj broj 1,u Beogradu, prikazana nova kolekcija za prolece leto 2013, naseg najpoznatijeg dizajnera visoke mode Darka Kostica u organizaciji modnog studija Click.
Ovoga puta organizacija je bila sjajna. Revija je pocela nesto pre 22h, ali vredelo je cekati. Ne treba da kazem da je bilo mnogo zvanica, jer sam to i ocekivala. Sam tok revije se odvijao na dva nivoa u predivnom ambijentu, koji sam prvi put posetila sinoc, ali je lokacija za reviju definitvno pun pogodak.
Kolekcija je kako sam autor kaze, bila inspirisamna mitirom ili pancirom koji je on odlicno uspeo da stilizuje. Fascinantno je to da je njegova vizija pancira dovedena do perfekcije, s obzirom da je cela kolekcija rucno radjena, sa mnogo detalja koji su izradjeni  specijalno za ovu kolekciju  i kako je navedeno primitivnim tehnikama. Pocevsi od metalnih casica ,nosaca za kristale, novcica i lanaca u kombinaciji sa cipkom, vezovima i ornamentima, sto je   zaista  dalo njegov licni pecat koji se ogledao iz svakog odevnog predmeta ponaosob. Boje koje su preovladavale bile su : bez, crvena i boja srebra i zlata, stavljam naglasak na kombinaciju crvene i srebrne, sto je po meni mnogo efektnije od kombinacije crvene i zlatne koju mnogi primenjuju. Veliki broj zvanica, ukljucujuci i mene se pitao zasto mu je, ako se tako moze reci zastitni znak ove kolekcije bila upravo zihernadla. To je bio onaj najjednostavniji, a podjednako bitan element koji  upotpunio celokupnu viziju pancira, koji je do te mere modernizovan, a opet zadrzao osnovnu poruku,koju je autor hteo da prenese  :":nadu da ce nas zastiti od svih negativnih faktora sadanjice..." Ima jos mnogo toga o cemu bih mogla pisati vezano za kolekciju, ali sam jos uvek pod utiscima, jer sam konacno upoznala svog omiljenog dizajnera, koji je bio potpuno euforican i zbunjen, kao i svi dizajneri nakon revije, Sve nas je ostavio bez teksta kada je nakon defilea modela, istrcao poput munje tako brzo da  je verovatno samo mali broj fotografa uspeo da ga slika, a i kasnije na after party-ju  morali su da se potrude kako bi ga na trenutak zaustavili. Do sledeceg posta uzivajte u fotografijama sa revije.
Love,
 Fashionholic





























Photos by Sergio

 


Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

35 36 37 38