02 03 Fashion and Beauty Wizz: Betty Boop & Piece of Art 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Betty Boop & Piece of Art

34

Nije me dugo bilo znam, pogubila sam se izmedju "smaka"   sveta, dekorisanja Modnog foruma i prehlade koju mi je donela zima. Pronasla sam novu ljubav. Rucno radjeni nakit  u dekupaz tehnici. Svojevremeno sam i ja htela da se bavim izradom nakita od fimo mase, mislim da tome ima vec dve godine, ali kako niko od nas nije rodjen za vestine u svim sferama, tako sam i ja vrlo brzo otkrila da to sa nakitom nije za mene, Tada sam dosta citala i o dekupaz tehnici gledala razne DIY tutorijale, ali nista od toga nije dugo zadrzalo moju paznju. Sve dok nisam stupila u kontakt sa Snezanom, koja je bila sponzor rubrike -Outfit of the month- na stranici Serbian Fashion Bloggers Community i otkrila ova prava mala umetnicka dela, koja mozete pronaci na njihovoj stranici gde cete se vrlo brzo i lako dogovoriti sa ljubaznom Snezanom oko svih detalja koji vas zanimaju. Bilo je jako tesko odluciti se za jedan set ili komad, posto svaki od njih prica svoju pricu i svaki je poseban na svoj nacin.Cista umetnost!!!
 Odlucila sam se za Betty Boop, vesele i razdragane junakinje iz crtanog filma koja je obelezila moje detinjstvo, a kladim se i detinjstva mnogih drugih.
Zar nije divna?

 Zato ako  jos uvek niste odlucili sta cete pokloniti sragim osobama  za predstojece praznike, Piece of art je odlican izbor, verujem da ce se naci za svaciji ukus, a i jako su pristupacne.
Uzivajte u divnom unikatnom i rucno radjenom nakitu i ne zaboravite da svratite na nas Modni forum gde vas ceka sjajna i vesela ekipa, pa se slobodno ukljucite u neku od modnih diskusija koje se tamo vode :)
Da ne zaboravim, moj blog je pre neki dan presao 10000, hvala svima od <3 p="p">Love,
 Fashionholic


Sve slike su ''pozajmljene'' sa autorske stranice Piece of Art

Labels: , , , , , ,

35 36 37 38