02 03 Fashion and Beauty Wizz: Are you ready for winter? 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Are you ready for winter?

34
 
Da, stigao nam je  decembar, mesec raskrsca izmedju dva po meni najromanticnija godisnja doba. Uzivali smo u jesenjim pejzazima, tanjim jaknicama, kardiganima  i kapicama , mnostvu suncanih i toplijih dana, crvenim tonovima zalazeceg sunca i zlatnom liscu koje tako dobro sumi pod nogama.








 Uskoro ce tome doci kraj, jer ce sve te tople i zlatne tonove jeseni zameniti beskrajna belina, rumeni obrazi i nosici, deblji kaputi ,jakne salovi, kape i rukavice,  mnogo praznicnog raspolozenja, obicaja i poklona.
                                                 Spremni ili ne zima nam je pred vratima!
 Volim sneg . Volim snezne noci dok lagano veje i postepeno pokriva i poslednje tragove zlatne jeseni koja mu je prethodila, muziku koja se sama komponuje dok lagano koracam kroz njega, iako ta muzika mnogima lici na obicnu skripu, meni je ta muzika jos jedna od cari koju nosi zima,. Nisam bas neki ljubitelj hladnoce tako da bas i ne mogu reci da volim apsolutno sve sto nam zima donosi, jer ni klima nam vise nije sto je nekad bila. Secam se mnogo sneznijih, a toplijih zima, kada smo sa nestrpljenjem iscekivali prve pahulje i jos od prvog dana decembra planirali Novogodisnju noc. Ta euforija u zadnjih par godina i nije toliko prisutna u nasoj zemlji, ali ja se i dalje tako osecam kad skinem novembarski list sa kalendara.
Prva asocijacija na zimu je sneg, a onda sledi niz...Topli pleteni salovi, pletene kapice, pletene rukavice-jenom recju, pletenine.
Obozavam pletenine, (vec sam pisala  o njima u ovom  oktobarskom  postu, za slucaj da niste procitali), sve od odevnih predmeta pa do aksesoara! Ne umem da pletem, iako me moja pokojna baka u vise navrata ucila, ali da umem, isplela bih sve sto se isplesti moze. Divim se onima koji to umeju, njihovom strpljenju i umecu. Zato sam ovaj post resila da posvetim, cemu drugom nego, pleteninama. Nije mi bas bio omiljeni predmet na fakultetu, ali svakako uzivam u svim odevnim predmetima koje posedujem od pletenina. Sad kao i uvek pusticu da vam slike kazu vise nego sto sam ja rekla u ovih par recenica. Do sledeceg posta,
:Love,
 Fashioholic



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 














Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

35 36 37 38