02 03 Fashion and Beauty Wizz: Savrsena torba "SPORT BILI SUPERSAK" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Savrsena torba "SPORT BILI SUPERSAK"

34
Oduvek sam trazila torbu koja ce moci da ispuni sve moje zahteve, pretpostavljam da to svi zelimo, ali zahteve u smislu da ponese sve sto mi je potrebno pri izlasku iz kuce, da se lako snadjem kad mi nesto zatreba, a da opet nema tri miliona dzepova i pregrada vec da izgleda sasvim jednostavno, spolja i iznutra.
Ne sme da bude ni prevelika, a ni premala da jedva uguram u nju mobilni,novcanik i cigarete (sminku retko kad nosim sa sobom,sem sjaja za usne ili labela).
Ono sto je sledece jeste njen fizicki izgled naravno. Tu sam poprilicno slobodna i ukus mi se dosta promenio u proteklih par godina kao i stil oblacenja, mada nikad se nisam drzala nekog odredjenog, uvek sam volela da kombinujem. Zadnjih godinu dana sam u potrazi za savrsenom i naravno ne preskupom torbom, jer nisam bas nesto vezana za brendirane stvari, vise volim isplativu kupovinu, a da to opet pristojno izgleda.
Svide se meni mnoge, ali uvek ima ono "ali", "nisam to ja" i sl.
Pitam se kad sam pocela da budem toliko izbirljiva.
Uhvatila sam sebe kako mi sve cesce za oko zapadaju cuvene "Tote" torbe, nije da ih nisam kupovala i ranije, ali to sam radila iskljucivo mehanicki i camile bi posle kupovine na polici beskrajno cekajuci na red da ih ponesem.
Pitala sam se otkud to, ali onda mi je sinulo!
Sport Billy!!!
Da li se secate tog crtanog filma?
Da, on je imao tu savrsenu torbu za kojom svi zudimo! Nije bas da mozemo izvaditi automobil iz nje, kao sto je on to radio, ali skoro sve ostalo kazem, skoro sve :) mozemo!
Neka onda neko posle kaze da crtani filmovi nemaju uticaja na nasu licnost :)!
Za one koji nemaju pojma ko je Sport BIlly evo i kratkog opisa.

Sport Billy  je crtani film koji govori o Biliju, stanovniku planete Olimpus, koja pandan nasoj planeti, osim što se nalazi sa druge strane Sunca. Planeta Olimp naseljena je atletskim stanovnicima koji su veliki ljubitelji sporta.
Bli često koristi svoju torbu koja je čarobna i koja se zove Supersak. Bili iz nje uvek izvlači sve što mu treba u određenom trenutku. Sve stvari koje izvadi iz torbe, Bili nakon upotrebe smanjuje i vraća u torbu, koju okači na leđa i sa kojom nastavlja dalje.
Bili ima drugove devojčicu sa Zemlje Lili i psa Vilija, koji ima moć govora. Bili putuje svuda po Zemlji kako bi propagirao druženje, timski rad i sportski duh. On zajedno sa svojim drugarima putuje kroz vreme, a njegovi neprijatelji su zla svemirska kraljica Vanda i dvorska luda patuljak Alojz, koji ne voli nijedan sport i koji se u svakoj epizodi trudi da ih uništi.
Sigurna sam da su mnogi dizajneri bili inspirisani ovom carobnom torbom ili da su je bar negde u podsvesti imali kada su kreirali sve ove fenomenalne torbe.
Louis Vuitton torbe imaju najslicniji fizicki izgled, ali tu su Prada, Miu Miu, Fendi, D&G, Bottega Veneta, Alexander Wang i mnogi drugi brendovi.
Imate li vi svoju "Sport Bili" torbu?  Ja trenutno tragam za novom, posto je moja stara odsluzila svoje. Do sledeceg posta...















Love,
Fashionholic

Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,

35 36 37 38