02 03 Fashion and Beauty Wizz: Stylish coat for fashion dog DIY 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Stylish coat for fashion dog DIY

34
Stigli su nam hladni dani. Ovoga puta jesen je bila jako darezljiva po pitanju toplih i suncanih dana i veliko joj hvala na tome. Moja inspiracija kao da se budi iz dubokog letnjeg sna, a ja kao po obicaju zapocnem nekoliko stvari odjednom. Ovoga puta resila sam da tu kreativnost usmerim na kaputic za mog divnog psa Zevsa koji ce uskoro napuniti dve godine. Zevs obozava da nosi odecu za pse. Posto je kao i svi pincevi prilicno energican, resila sam da mu sasijem nesto udobno i sto se lako oblaci, jer Zevs nije od onih kuca koje mozete da presvlacite kao Barbike, (na moju veliku zalost), on ima svoj karakter i ne dozvoljava da oblacenje traje duze od dva minuta :), a da bude moderno i pogodno za hladnije jesenje setnje. Ono sto vam je potrebno za jedan ovakav kaputic zavisi prvenstveno od velicine vase kuce. Konkretno za ovaj kaputic treba vam pola metra nubuk koze, malo  eko koze za kragnicu, i traka duzine 2,5 m, sirine 2 cm za opsivanje, (u nasem slucaju od eko koze, cicak traka, dve nitne u boji zlata i malo volje i vestine. Kroj je inspirisan DIY postom koji mozete ovde videti, ali posto Zevs ne voli tvid  :) mi smo se odlucili za ove materijale koji nisu uticali na finalni izgled. Imajte na umu da nisam bas vesta sa DIY postovima, pa se nadam da cu biti sto jasnija, uostalom slike ce reci vise od reci. Zevs je bio jako nestrpljiv u toku izrade, ali na kraju celog procesa krojenja i sivenja je bez problema uskocio u isti.
Sada cemo se odjaviti i pravac u setnju. Do sledeceg posta.
Love, Fashionholic









Labels: , , , , , , ,

35 36 37 38