02 03 Fashion and Beauty Wizz: Otvaranje 32. Belgrade Fashion week-a 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Otvaranje 32. Belgrade Fashion week-a

34








26. oktobra pocela je 32.-a Beogradska nedelja mode, koja se ove godine odrzava u BEL EXPO centru na Novom Beogradu. Beogradski fashion week ove godine pod nazivom snaga kreativnosti otvoren je zvanicno sinoc, na pomenutoj lokaciji.Ovde u Srbiji je teze dobiti press akreditaciju nego bilo gde u okolnim zemljama,meni naravno moja nije ni stigla, ali  ne zameram, jer sam dobila VIP pass za prvi red od prijatelja i vrlo sam mu zahvalna na tome.
Moram napomenuti da nisam odusevljena organizacijom, sve je nekako bilo napeto, zategnuto, ne kao na drugim nedeljama mode koje sam redovno posecivala ( u okolnim drzavama), ali ono sto je vazno da je upravo snaga kreativnosti nadjacala sve te sitne nedostatke u organizaciji, slabu harizmu vecine modela, mada sa onako neudobnom obucom neodgovarajuce velicine i nisu mogle da budu nesto energicnije, sem jedne manekenke koja je zracila zenstvenoscu i samopouzdanjem.
Otvaranje Fashion week-a je pocelo sa revijom Zone 45.
.Zona 45 je inace fantastican projekat koji spaja dizajnere iz zemalja naseg  regiona: Slovenije, Hrvatske,  Makedonije i Srbije.
Dizajner koji je "probio led" bio je Peter Morvin (Slovenija), zatim su svoje kolekcije predstavili Zoran Mrvos i Ogi Antunac ( Hrvatska), i Ivana Pilja (Srbija), sa kolekcijom koja je inace moj favorit. Kolekcija je inspirisana bubicama!
 Sve kolekcije su meni vrlo futuristicke, iznenadjena sam preokretom i fokusom na streetstyle u kolekciji Z. Mrvosa, s obzirom da sam posetila dosta njegovih revija u Zagrebu i da je bio uglavnom opredeljen za  eleganciju, ali mi se dopalo to sto su modeli zaista nosivi i obuca im je bila ravna i stabilna.Ono sto sam ja zaboravila da pomenem videcete na fotografijama.










 




















  
Najenergicnija manekenka na Fashion week-u!









































































 

Labels: , , , , , , , ,

35 36 37 38