02 03 Fashion and Beauty Wizz: 3+1 New in - Shopping za "Cicibana" :) 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

3+1 New in - Shopping za "Cicibana" :)

34
Sta sve mozete pronaci dok u agoniji jurite do Cika Zube i jos prolazite Balkanskom ulicom?
Ovo je samo deo onoga sto sam pokupila na rasprodajama duz Balkanske, a kad se malo oporavim od sokantnog susreta sa Cika Zubom, pokazacu vam jos stosta. Pitate se zasto se post zove shopping za Cicibana. Zato sto imam minijaturna stopala i za mene ne postoji velicina za fantasticne stiklice. Ko kaze da dobar shopping ne leci sve? Mog zubica vise nema, ali zato su tu tri para obuce koji su kao stvoreni za mene.:)
Tu je i  jedna DIY narukvica za koju vam je potrebno malo eko koze, bilo kakva deblja narukvica, u mom slucaju jedna koju sam davno kupila, (ali je nikad nisam nosila jer mi se njen sjaj nije svideo, a sad se ne odvajam od nje) i malo igre.












Volim dobar i povoljan shopping, sad sam u potrazi za dobrom kapicom ili sesiricem.
Ne zaboravite na nas Modni forum  koji postaje sve zivahniji. Dodjite da se druzimo i pricamo o modi.
Love,
Fashionholic

Labels: , , , , ,

35 36 37 38