02 03 Fashion and Beauty Wizz: Quick post / Brzi post Prvi srpski modni forum 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Quick post / Brzi post Prvi srpski modni forum

34
Znam dugo me nije bilo, kriva sam :) ali u svom odsustvu sa bloga radila sam na vrlo kreativnoj stvari, koja mi nije dala bas puno vremena da se posvetim drugim stvarima.Nadam se da ce to bar malo da opravda cinjenicu da me bas duuuuuuuugo nije bilo.
Naime radi se o projektu iza koga stoji Serbian Fashion Bloggers Community , stranica koja okuplja 60 mladih, lepih i kreativnih blogera, a koji se radi oko mesec dana, prvi deo projekta je vec gotov i njegova TEST verzija je pocela sa radom.
U pitanju je Prvi srpski Modni Forum, mesto za sve ljubitelje mode, zato vas sve pozivam ovom prilikom da nam se pridruzite i aktivno ucestvujete u razvoju istog. Podrzite i nasu FB stranicu.
 Dodjite da se druzimo i caskamo o modi. Cekamo vas! A sad zurim ceka me "naporan" rad :)
Love,
 Fashionholic

Labels: , , , , ,

35 36 37 38