02 03 Fashion and Beauty Wizz: Rodjendanski post/Birthday post 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rodjendanski post/Birthday post

34
Na danasnji dan pre tacno godinu dana, resila sam da krenem sa pisanjem ovog bloga. Kako vreme letiiiii!
Trebalo mi je dosta vremena da osmislim tematiku bloga, posto streetstyle varijanta nije bila moja opcija, odlucila sam ze za blogomagazin varijantu, gde mogu pisati o svojim omiljenim trendovima, dizajnerima i svemu sto mi zapadne za oko, a vezano je za velicanstveni svet mode i dizajna.
 Zadovoljna sam rezultatima koje je moj blog postigao, 6000 pregleda je po meni sasvim solidna cifra.
 Ja sam uvek bila vise za kvalitet nego kvantitet.
Moram da se zahvalim svima koji su mi pisali i davali ideje za postove, i to uglavnom strani citaoci, kao i devojkama koje su zavolele moj dizajn i koje setaju moje tasnice.

Today its my blog's birthday. On this day one year ago, I decided to start writing this fashion blog.
It took me some time to come up with the theme of the blog, since Streetstyle type was not my option. So I decided for some kind of magazine style, where I can write about my favorite trends, designers and everything
what makes me impressed.
I am satisfied with the results that my blog is scored, 6000 hits.
I have always been more for quality than quantity.
I have to thank everyone who wrote to me and gave ideas for posts, mostly foreign readers, as well as girls who  love my design, and  walking around with my purses.

Upoznala sam puno divnih osoba koje su mi dale maksimalnu podrsku,
 pa bih i njima da se zahvalim ovom prilikom.
 Hvala divnoj Marini koja mi je dala ideju za novi izgled bloga. Prepoznace se ona.
I met many wonderful people that gave me maximum support, so I would also like to thank them, too.
Thanks to wonderful Marina who gave me an idea for a new look for my blog.
She will recognize herself.

 Proslave ce naravno biti!
Svi ste pozvani :)!!!
Za slucaj da se ne pojavite :) ,
imam i  plan B .
 Evo kako sam ja to zamislila, pusticu slike da govore.
 Ne mogu da zamislim proslavu bez:
We will celebrate it,of course!
You are all invited!
In case you don't show up.
I have plan B!
Here is my idea!
I can't imagine celebration without:


Додајте натпис

Ovako izgleda moj plan B:
Spakovacu brzo svoju korpu za piknik.
This is my plan B:
I will pack quickly  my picnic basket ,
 
u koju obavezno ide boca kupinovog vina,
put some Blackberry Wine, inside,
nesto slanih peciva koje volimo ja i moj muzic,
some of salty pastries that my love and me like,


 i zajedno sa mojim najdrazim,
 otici u prirodu da to proslavim.
and we will go on picnic to celebrate.
Photo credit:Google images

Jer,
zivot cine male stvari.
Small things make your life better.
 
Voli vas sve,
Fashionholic Girl
Love you all.
Fashionholic Girl
35 36 37 38