02 03 Fashion and Beauty Wizz: Inspiracija ili ....? 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Inspiracija ili ....?

34
Jutros sam sasvim slucajno boraveci na netu, tacnije fejsbuku videla stranicu sa slatkim torbicama, nemam problem sa konkurencijom, jer smo svi mi bili inspirisani nekim DIY tutorijalom, (malo je onih koji ovo priznaju), ali mislila sam da, iako sve one imaju svoje kupce i vecina mojih vec par meseci svoje vlasnice, svakoga od nas treba da povede sopstvena masta i inspiracija, pa dokle stigne sa tim... Ne znam je li ovo slucajnost, inspiracija ili nesto trece. Verujem u dobru stranu ovog sveta i nadam se da je nesto od prva dva...
Nisu mi bile sumnjive poruke na sajtovima na kojima prodajem, i nije mi bilo vazno sto su iste bile slikane za modni editorijal u Graciji, Naravno naizgled iste moje se razlikuju po ojacanim savovima ,pravo usivenim  rajsferslusima i postavljene su cvetnom ili jednobojnom postavom. Evo i nekih fotografija :
Ovo je crno pink torbica prodata jos 25.maja 2012. godine,
My personal page gallery
Ovo je njihov novi model , objavljen 8. jula na gore pomenutoj stranici:
photo credit: personal facebook gallery Addicted
Ovo je torbica koja je prodata 19.maja 2012.godine,
My personal page gallery
a ovo je njihov novi model 10. jul 2012.
photo credit: personal facebook gallery Addicted
Stvarno sam ostala bez teksta, nadam se ce da moje "mackice" i "blondy" ili tasnice sa resicama, kao i cela kolekcija odradjena povodom rodjendana bloga, ostati neoskrnavljena.
P.S Da vas podsetim na Giveaway koji se zavrsava u nedelju u ponoc !
Love,
Fashionholic


35 36 37 38