02 03 Fashion and Beauty Wizz: I see the world through the pink glasses.What about you? 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

I see the world through the pink glasses.What about you?

34

Da. Pink(roze) je moja omiljena boja.Pink boja, kako je popularno zovemo godinama unazad, je izvedena iz crvene boje,ali je za razliku od crvene mnogo meksa, suptilnija i nema ni trunku one siline kao crvena.Zato je mozemo slobodno nazvati "slatkom stranom" crvene boje. Vecina ljudi smatra da je ovo devojacka ili boja za devojcice.Ne slazem se u potpunosti s njima, jer lepo stoji i muskarcima u pazljivo odabranim odevnim kombinacijama. Za mene je pink boja vesela boja, boja koja oznacava neznost, zivahnost, nemiran decji karakter, vecitu mladost, romantiku i sarm. U svetu mode ,bar sto se mene tice
 PINK  JE   NOVA    CRNA BOJA!
Jjer kako mozete primetiti zadnjih par godina ne silazi s modnih pista u svim svojim nijansama.
Volim pink boju, ne znam zasto, mozda zato sto sam optimista ili vecito dete, nisam sigurna. Sigurna sam u to da razvedri sve moje trmurne dane! Haljinice, cipelice, torbice,nakit....Sve je sladje u pink boji.Zato THINK PINK AND SEA PINK :)
Voli vas,
Fashionholic
Yes,pink is my favorite color, pink color is made of red, but iti is much much gentle, subtile, and not so strong like red. So we can call it "gentle side of red color". Most people think that pink is strictly girly color. I don't agree with that.Man can wear it,too,with carefully selected outfits.
Pink is for me color full of joy, sensibillity, liveliness, childish playfull character, eternal youth, romance and charm. In fashion world, by my opinion PINK IS NEW BLACK!
I love pink, because I am still child in my heart, I don't why,but pink is make my rainy day brighter.Dresses, shoes, bags, jewelery... Everything is cutes in pink.
 So THINK PINK AND SEA PINK :)
Love,Fashionholic










Marc Moser, photo credit Juxtapoz Magazin












Marc Moser, konceptualni umetnik iz Nemacke je napravio skulpturu :Sea Pink, da ljudi na plazi doslovno isprobaju pogled na more kroz pink naocare :)


35 36 37 38