02 03 Fashion and Beauty Wizz: Najveseliji Fashion week ikad! Kids fashion weekend 05 Delta city! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Najveseliji Fashion week ikad! Kids fashion weekend 05 Delta city!

34
Kid's Fashion Weekend 05
Dugo me nije bilo,znam,to je zato sto  pripremam ogomne izmene na blogu,a posto sam perfekcionista,treba dosta vremena da to izgleda onako kako sam i zacrtala,
O tome cu vise  u nekom drugom postu, ovaj je posvecen modnom dogadjaju kojem sam slucajno prisustvovala usavsi u Delta city da kupim neku sminkicu, i BOOM sacekalo me prijatno iznenadjenje, zao mi je sto nije toliko medijski propraceno kao i Fashion week za odrasle, ali u svakom slucaju je najzabavniji i najsladji modni dogadjaj koji sam propratila u zadnje vreme.
Radi se o decjem Fashion week-u,petom po redu u organizaciji Afirmativnog centra,
Ova modna manifestacija za najmladje, po meni vrlo znacajna, jer smatram da bi deca trebala od samog starta da se modno osvescuju pocela je 27.aprila i trajace do danas 29.aprila.
 Imala je dosta zanimljiv program, koji pored samih mnodnih revija za klince i klinceze, prikazivao kolekcije renomiranih brendova poput Idexe, Hello Kitty, Aldo, Evolution, Monsoon, Beba kids, Marks Spancer,ali ima i razne dodatne sadrzaje u vidu animacija muzickog programa.promocija dejih knjiga,i takmicenja za najlepše stilizovanog dečaka i devojčicu, za uzrast od 0 do 4 godine- ”The Best Baby Styling”, kao i “The Best Mama Styling” – izbor za najlepše stilizovanu mamu Kids Fashion Weekend-a. Takmicenje za najstilizovanijeg tatu nije bilo organizovano, ali eto ideje za sledeci Fashion week!
Zao mi je sto sam slucajno saznala, ali sledeci put cu obratiti paznju i biti tamo od prvog do zadnjeg dana trajanja istog, evo delica atmosfere, i izvinjavam se na kvalitetu fotografija jer sam krenula nepripremljena. Uzivajte!



Napomena,prve dve slike su pozajmljene sa sajta organizatora Afirmativnog centra,a sve ostale su by me.
Love,Fashionholic

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,

35 36 37 38