02 03 Fashion and Beauty Wizz: Zensko tajno oruzje/ Female secret weapon 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Zensko tajno oruzje/ Female secret weapon

34







Resila sam da mi prvi post ove godine bude o jako bitnoj zenskoj stvari, a to je donji ves. Mi kao nezniji pol znamo da budemo neodlucne po pitanju mnogih stvari, ali kada je u pitanju donji ves, tu smo 100% sigurne sta zelimo.Na prvom mestu estetika (boja,print,dizajn), zatim kvalitet i udobnost. U 2012. nece se znatno menjati moda od prethodne godine barem kada su boje u pitanju, jos uvek su aktuelne purpurne boje kao sto je ciklama pink,
tirkizno plava,
kraljevsko plava
  cinober crvena,
smaragdno zelena
onda nesto bledje zemljanih boja poput oker
bez,
boje peska
, i naravno uvek u trendu crvena,
koja je pored bele
 
i crne
davno usla u klasike.
Sto se trendova tice i ove godine ce biti IN kako mi to popularno volimo da kazemo,
kombinacija purpurnih boja sa sitnim cipkanim detaljima,za romanticne dame,
tufne (POLKA DOTS)
 koje vec par godina zaredom osvajaju modne piste,
za koketne dame,
zatim (ANIMAL PRINT),
zivotinjski motivi,za hrabre dame, 
onda  (FLORAL)cvetni motiv,za nezne i romanticne,
 
   
    
i naravno RETRO,za sofisticirane dame.
    
Donji ves zapravo najvise otkriva kakva smo licnost,nacin odevanja moze biti nametnut od mnogih spoljnih faktora kao sto je posao ili okruzenje u kome zivimo i mnogi drugi,ali donji ves je taj koji nasu licnost otkriva do detalja,zato sam resila da vas u svom sledecem postu castim jednim kracim upitnikom koji ce vam pokazati sta vase donje rublje govori o vasoj licnosti.Stay tuned!

Labels: , , , , , ,

35 36 37 38