02 03 Fashion and Beauty Wizz: Belgrade fashion week , october 2011 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Belgrade fashion week , october 2011

34
Posto smo "procesljali" svetske fashion week-ove, evo stigosmo i do naseg, ne manje vaznog, naprotiv, vrlo upecatljivog, originalnog i kreativnog, izdvojila bih par dizajnera ciji su me modeli ostavili bez daha,sto kreativnoscu,sto originalnoscu, iz mojih dosadasnjih postova se moglo videti da volim visoku modu, i ono sto mogu s ponosom reci da je ovaj fashion week dokazao da nasi kreatori zasluzuju pozicije u vrhu svetske modne scene.Da ne bude da ne volim modu za muskarce,ovo je prilika da i oni pronadju nesto za sebe :) Revija Tijane Pavlov mi je privukla paznju sto se tice muskih modela, nesumnjivo dobar spoj gotskih elemenata sa elementima savremenog "cyber" muskarca!




Izdvojila bih jos i Dejana Despotovica, cija je kolekcija vrlo energicna, sto zbog boja sto zbog unikatnih krojeva.





Jos jedna kolekcija "Urban Warrior" Tamare Radivojevic mi je privukla paznju,zenskom kolekcijom koja oslikava modernu zenu 21. veka, slobodnu,jaku i nezavisnu, a opet romanticnu, jer su modeli odlicna stilizacija kostima iz starog Rima.


P.S Slicice sam pozajmila sa portala Style.rs, jer je lakse kao stranac dobiti ulaznice za Zagrebacki dreft,nego za Amstel, hehe, :P

Labels: , , , ,

35 36 37 38