02 03 Fashion and Beauty Wizz: Let's get started! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Let's get started!

34
Ovo nece biti prvi put da ja pokusavam da krenem u uzbudljivu avanturu danasnjice zvanu "blogovanje". Moj problem u prethodnim pokusajima bio je zapravo taj sto nisam mogla da se odlucim za izgled bloga. Taman kad bih odabrala jedan template, uvek bi se pojavio neki jos lepsi i sa boljim mogucnostima, koji bi dao mom blogu dozu zeljeni izgled i tako u nedogled. Na kraju bih odustala od citave ideje. Sad malo vise o blogu. Ovo nece biti tipican "moj ormar" blog, iako pratim i volim takve modne blogove,sto domace sto strane,ta varijanta nije za mene. Ovo ve biti moj mali kutak u "cyberspace-u" u kome cu moci da kazem sve sto zelim o modi, dizajnu, trendovima, lepoti, kozmetici, i jos mnooogo toga,ukljucujuci neke price iz realnog zivota. Ovo je moj nacin da se izrazim, i naravno modni dizajn, za koji zivim. Nadam se da cu i taj nacin izrazavanja jednog dana moci da pokazem svetu. Uostalom, svi mi zivimo za svoje snove,ma koliko da su dostizni,treba se boriti za njih. Ne ocekujem mnostvo posetilaca, ali ako naletite na moj blog, budite slobodni da komentarisete, kritikujete ili hvalite moje postove. Dobrodosli!
Vasa fashionholic.

Labels: , ,

35 36 37 38