02 03 Fashion and Beauty Wizz: Don't you wanna be unique?! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Don't you wanna be unique?!

34
Додајте натпис
Izgleda da sem mene i japanci vole recenicu iz Diznijevog crtaca: " Jos kao mali razlikovao se od drugih". Danas je lepo biti drugaciji. Rec UNIKAT mi u svakom svom smislu predstavlja zadovoljstvo. Svesna sam cinjenice da nam priznati modni centri stalno salju nove modne diktate, samo se meni cini da mi to preozbiljno ili bar na pogresan nacin shvatamo, tj. velika vecina. Umorna sam od mora klonova i "copy-paste" varijanti sa modnih pista. Ono sto nam dizajneri (svi ti divni kreativni ljudi) pokusavaju reci kroz svoje kolekcije i bezbroj odevnih varijanti je to kako da sami kreiramo svoj stil, koji ce pre svega okarakterisati nas same. Daju nam ideje o bojama, materijalima, krojevima i modnim dodacima koje bi bilo lepo nositi te sezone, ali nam svakako ostavljaju prostora da sve to sami "zacinimo" odredjenim detaljima poput nakita ili bilo cega drugog sto bi nas izdvojilo iz "mase" .
Ono sto mene fascinira u japanskoj modi, je ta njihova zelja da budu drugaciji, sto je i razumljivo s obzirom na njihovu brojnost. Njihove ulice su prave modne piste pune originalnih i unikatnih odevnih predmeta. Ulica Harajuku je jedna od najpoznatijih, u kojoj umetnici i mladi dizajneri svakodnevno prikazuju svoje kreacije.
Postoje vise stilova koji su zastupljeni, ali ja bih izdvojila: Gothic lolita, Cosplay i Decora Kawaii.
Gothic Lolita
Sweet Lolita and Gothic Lolita
Gothic lolita je stil koji je zastupljen kod mladjih generacija, karakterisu ga haljine (korset ili sa rukavima) duzine do kolena sa volanima, tamne boje u sa detaljima jarkih boja, cipka, kaputi koji prate liniju takvih haljina sa ljupkim detaljima. Obuca koja prati ovaj stil su cizmice ili cipele na pertlanje sa visookim i glomaznim platformama.
Cosplay stil je takodje stil koji prate tinejdzeri, bazira se na kostimima super heroja iz njihovih svetski poznatih anima crtaca i video igrica. Mislim ko od nas bar jednom nije hteo da obuce kostim svog superheroja? Radnje koje prodaju ove modele nude i brojne dodatke kao sto su krila, perike...
Cosplay
Decora kawaii je stil mladje populacije tinejdzera. Kawaii znaci lepo ili slatko i kao takav zauzeo je glavno mesto u razvoju japanske kulture, zabave, oblacenju i uopste ponasanju. Kreacije su veselih boja i dezena, leprsavih krojeva sa preslatkim detaljima tipa plisanih igracaka i nakita.


Japanci su pokazali kako kombinovati i poneti unikatnu odecu, mozda cak malo preterano, ali opet za svaku pohvalu. Pa zasto i mi ne bismo probali?
Tacno je da nas ogranicava standard,ali malo kreativnosti i maste bi se svakako uklopilo u nas budzet, a ni zadovoljstvo nece izostati

Labels: , , ,

35 36 37 38